Don Bosco
Higher Secondary School
(Polur)

Niet ver van de technische school is de Don Bosco Higher Secundary School gevestigd met ca. 1000 leerlingen, jongens en meisjes, de eerste gemengde school in de wijde omgeving, met opleiding van klas 1 van de lagere school tot eindexamen middelbare school (12th standard). Door de jaren heen heeft Stichting Pater Schlooz deze school ondersteund, enkele jaren geleden met de bouw van een internaat voor 150 jongens, voor wie de afstand naar school te groot is om dagelijks af te leggen. Met hulp van een Lions club en een grote bijdrage van Cordaid hebben wij de bouw en inrichting bekostigd. Nu dragen wij jaarlijks nog steeds bij aan de kosten van voeding en verzorging van de kinderen in het internaat.